Automobilis.lt

Puslapiai:   1    2    3    4    5    6    7 ... 30
Prieš 13 val.
Keleivių vežimas
Vežame į - iš Oro uostų (LT,LV,PL) Keleivių patogumui įrengtos patogios-atsilenkiančios sėdynės, kondicionierius, audio aparatūra.Visi keleiviai kelionės metu apdrausti. Mikroautobuso nuoma su vairuotoju 8 61680620 Šiaulių apskritis.
Prieš 13 val.
Keleivių vežimas
Vežame visomis progomis: Mergvakariai, Bernvakariai, Gimtadieniai, Vestuvės, Ekskursijos po LIETUVA ir ES 9-viečiu mikroautobusu. Keleivių patogumui įrengtos patogios-atsilenkiančios sėdynės, kondicionierius, audio aparatūra.Visi keleiviai kelionės m
Prieš 16 val.
Keleivių vežimas
parduodamas padarytas varyklio remontas,attrestauruota vaziokle pakeisti skysciai,atsirado uzesys dezei,bus guoliai kur isistato pusaciai,jau nupirkta kyta deze.reik tik pakeist,auto vaziojantis,kaina 3000 'smulkiau telefonu,jau keiciama deze.
Prieš 17 val.
Kitos paslaugos
Reikalingi vairuotojai Pavežėjimo paslaugoms E Transpot. Lankstus grafikas, tvarkingi Toyota Prius automobiliai. Gera orientacija, gebejimas naudotis navigacijos prietaisu, mandagumas, sažiningumas. Darbo patirties nebuvimas ne kliūtis, apmokome. Sta
Lapkričio 18
Kitos paslaugos
Parduodu dalis, viskas naudota ir veikia, jei yra defektas /aprašyta/. OPEL VECTRA B, 1996, sedanas: 1. Stiklas durelių priekinis, dešinė, žalsvai tamsintas, 5,- 2. Stiklas durelių galinis, dešinė, žalsvai tamsintas, 5,- 3. Veidrodėlis keleivio, mėly
Lapkričio 18
Kitos paslaugos
Laidų remonto komplektas, galinių durų remontui. Tinka OPEL ASTRA H, OPEL ZAFIRA B. komplekte: lankstūs daugiagysliai laidai, laidų apvalkalas silikonas laidams užspausti antgaliai metaliniai vamzdeliai laidams sujungti termovamzdelių komplektas laid
Transporto priemonių nuoma
PLATFORMOS NUOMA ! PLATFORMOS MATMENYS: ILGIS 4.50m PLOTIS 2.10m. Keliamoji galia 2300kg ( Patogu vežti lentas, kubilus, metalo gaminius, traktoriukus, žoliapjovės, valtis, automobilius, keturačius ir t.t. ) 37062387452 www.tralunuoma.lt PRIEKABOS NU
Transporto priemonių nuoma
www.kemperiukunuoma.lt 1) VW Transporter Carthago.Galima keliauti ir šaltuoju metų laiku,nes yra autonominis šildymas.Techniškai tvarkingas,1998m.,6 sėdimos ir 4-5 miegamos vietos,oro kondicionierius,dviračių laikikliai,markizė-pavėsinė, šaldytuvas,v
Automobilių remontas
www.autospecai.lt, kėbulo lyginimas ,dažymas 1. Kėbulo virinimo darbai,geometrijos atstatymas 2. Taisome bamperius ir plastmasines detales 3. Kėbulo ruošimas dažymui 4. Automobilio dažymas Dirbame su draudimais,rašome sąmatas.
Dujų įrangos montavimas, remontas
Tel.860020968.Pigus ir kokybiškas dujų įrangos montavimas.Tiesioginis įpurškimas nuo 330 EUR.Jau 22 metus montuojame ir remontuojame įrangą.Išrašome pažymas,garantinis ir pogarantinis aptarnavimas,konsultuojame perkant automobilį. Pastoviems klientam
Autoservisų įrangos aptarnavimas, remontas
Autodiagnostika visų markių auto,klaidu trinimas Pilna Kompiuterinė automobilių diagnostika dizeliniems ir benzininiems ir su dujom automobiliams nuo 1996m iki 2017m. TESTUOJAME AUTOMOBILIUS ,ATSTATOME PARAMETRUS ,IŠTRINAME VISAS NEREIKALINGAS KLAIDA
Kitos paslaugos
Paskola pasiūlyta rimtiems asmenims Jums reikia daugiau finansinių lėšų jūsų namui, jūsų verslui, automobilio pirkimui, motociklui įsigyti, savo verslo kūrimui, jūsų asmeniniams poreikiams, daugiau abejonių. Aš skiriu asmeninius kreditus nuo 5 000 EU
Automobilių remontas
Autoserviso paslaugos, visų markių automobilių, priežiūros ir remonto darbai. AUTOMOBILIO PARUOŠIMAS TECHNINEI APŽIŪRAI. AUTO ĮVYKIŲ ŽALŲ ADMINISTRAVIMAS: Variklių remontas; Greičių dėžių remontas; Kondicionierių pildymas; Prekyba padangomis ir ratla
Ukmergė
Lapkričio 14
Automobilių remontas
Aliumininiu konstrukcijiu, Z.U. technikos , savivarciu ir t.t virinimo paslauga. Atvykstame pas klienta I namus, visoje Lietuvoje. Dirbame savaitgaliais. Rasau saskaita-faktura. i.k.303223748 mbJurauta.
Lapkričio 13
Transporto priemonių nuoma
TECHNINĖ PAGALBA KELYJE 37062387452.
Lapkričio 13
Transporto priemonių nuoma
Turime laisvų automobilių. Automobiliai yra techniškai ir estetiškai tvarkingi. Nuoma tik Lietuvos teritorijoje. Kainos prasideda nuo 8/para (nuomojantis 3 mėn ir ilgiau). Į nuomos kainą įskaičiuota: privalomasis draudimas, pagalba kelyje 7/24. Galim
Lapkričio 12
Lapkričio 12
Kitos paslaugos
Parduodu metalines Talpyklas,Talpyklose buves originalus tepalas Metalinės Talpyklos -20 vnt imant visas urmu po 5 eurus.Imant po viena 8 eurai . 25l plasmasinis bakelis 1vnt-3 eurai.
Panevėžys
Lapkričio 11
Keleivių vežimas
VEZAME KELEIVIUS KOMFORTISKU MIKROAUTOBUSU MB-SPRINTER(21 VIETA)LIETUVOJE IR UZSIENYJE. VEZAME I IVAIRIAS EKSKURSIJAS (GALIMOS GIDO PASLAUGOS) I SEIMOS SVENTES (VESTUVES,KRIKSTYNAS,JUBILIEJU S) I SPORTO BEI KULTURINIUS RENGINIUS I/IS JURU,ORO UOSTUS,G
Lapkričio 10
Kitos paslaugos
Kokybiskiausias ir pigiausias Automobiliu Sedyniu remontas/renovacija ! Restauruojame/Persiuvame nusidevejusias automobiliu sedynes ir prikeliame jas naujam gyvenimui ! Jau daugiau nei 30 metu patirties sioje veikloje - daugiau informacijos telefonu